Piątek, 19-10-2018, 09:37, użytkownik: gość
Porady, wiadomości

Porady


Zadaj pytanie
 
Jak działa ten serwis?

Jest to bardzo nowoczesny serwis internetowy do obsługi klientów targów ślubnych oraz naszych wydawnictw ślubno weselnych. Aby można było zawierać wiążące transakcje klient nie może być anonimowy. Każdy przechodzi jednorazową procedurę rejestracji w serwisie. Po przesłaniu formularza otrzymasz swoje ID oraz hasło, które ustala się indywidualnie dla danej firmy po jej weryfikacji. Od tej pory można zamawiać - prosto i wygodnie - stoisko na dowolnych targach ślubnych i reklamy w naszych wydawnictwach. Na niektórych imprezach udostępniamy interaktywny plan hali wystawowej na którym można zaznaczać swoje stoisko. W innych przypadkach o lokalizacji decyduje kolejność zgłoszeń (data i godzina drukowana na potwierdzeniu rezerwacji) Takie samo hasło oraz ID będzie obowiązywać we wszystkich naszych serwisach. Obecnie jest to www.kreatorzy.pl oraz www.informatortargowy.pl Korzystamy z jednej bazy danych klientów. Z tej samej bazy korzysta również program do fakturowania. Dlatego wprowadzone przez Państwa zmiany we wpisach automatycznie pojawią się w kolejnych fakturach. Po zamówieniu usługi automatycznie drukujemy i wysyłamy fakturę pro-forma wraz z drukiem przelewu na zaliczkę. Po dokonaniu przez Państwa zapłaty, wysyłamy pocztą właściwą fakturę. W okresie przygotowań do imprezy wysyłamy Państwu na podany adres e-mail istotne informacje organizacyjne w formie gazetki targowej. W przygotowaniu są kolejne opcje serwisu takie jak: powiadamianie na SMS, kontrola własnego konta (wydatki, historia, zadłużenie) zamieszczanie własnych galerii, ogłoszeń, wpisów reklamowych - wszystko automatycznie i wygodnie w zaciszu domowym 24h na dobę. Będąc zarejestrowanym "Partnerem" już nigdy nie przegapisz ważnych terminów i okazji zareklamowania się w przyszłości. Zapraszamy do rejestrowania się w serwisie. Nie musisz teraz niczego zamawiać - może uczynisz to w przyszłości...

powrót


Inne wiadomości:

 
Co to jest wpis reklamowy który wymagany jest w czasie rejestracji?
Na każdych targach wydawany jest Informator Ślubno Weselny. Jest to katalog targowy zawierający spis wszystkic ...
 
 
Jak działa ten serwis?
Jest to bardzo nowoczesny serwis internetowy do obsługi klientów targów ślubnych oraz naszych wydawnictw ślubn ...
 
 
Jaka jest różnica pomiędzy stoiskiem standardowym, a zabudowanym?
Stoisko standardowe obejmuje koszt udziału w imprezie z wykorzystaniem powierzchni niezabudowanej. Stoisko zab ...
 
 
Chcemy mieć wspólne stoisko z inną firmą...
Według regulaminu na jednym stoisku reklamuje się tylko jedna firma. Jeżeli każda z tych firm zamówi minimalną ...
 
 
Jeżeli jeszcze nie otrzymałeś hasła
Uzupełnij PROŚBĘ O PRZYZNANIE HASŁA DOSTĘPU. W trakcie procesu rejestracji zostaniesz poproszony o podanie ...
 
 
Jak zarezerwować miejsce na targach
Rezerwacja stanowiska targowego odbywa się poprzez uzupełnienie formularza ZGŁOSZENIA UDZIAŁU W TARGACH. By m ...
 
 
Jeżeli zgubiłeś lub zapodziałeś gdzieś login i hasło dostępu do serwisu
Możesz skorzystać z systemu odzyskiwania hasła dostępu do serwisu poprzez stronę ZAPOMNIAŁEM HASŁA Na stron ...
 
 
Czy rejestrując się w serwisie muszę brać udział w targach?
Nie, nie trzeba brać udziału w targach. Aby otrzymywać aktualne informacje nie trzeba się też rejestrować. Wys ...
 
 
Czy są jakieś dodatkowe koszty uczestnictwa w targach nie ujęte w ofercie.
Wynajmując najtańsze stoisko niezabudowane może zaistnieć potrzeba wynajmu wyposażenia dodatkowego jak gabloty ...
 
Rekordy od 1 do 9 (z 9)
Agencja Artystyczno Reklamowa - Andrzej Gontarz, 43-607 Jaworzno, ul. Gwardzistów 55, tel./fax. +48 - 32 - 616 19 09, tel. GSM. +48 603 191 668, NIP 632-000-74-84 Konto bankowe: PKOBP Inteligo 50 1020 5558 1111119556300035

Biuro Targowe w Katowicach: 40-159 Katowice, Al. W. Korfantego 51 lok 32-33, tel./fax. +48 - 32 - 35 10 500 czynne: 8.00 - 16.00